Inizio bjuder in till frukostseminarium 23 juni!

Den 23 juni klockan 8-9.30 kör vi vårens sista frukostseminarium på SUP46 i Stockholm(Frukost från 8, programmet börjar 8:30.)

Denna gång är ämnet kunddialog 2.0.
 Utgångspunkten är vårt partnerskap med Vision Critical. En av deras kunder är den internationella online-klädkedjan Boden som sedan länge arbetar med insight communities. Genom att föra sin kunddialog i Vision Criticals digitala plattform säkerställer e-handlaren Boden både kvaliteten i sin befintliga verksamhet och kan utveckla nya produkter. Exakt hur detta fungerar kommer Charlotte Lee insight analytiker på Boden att berätta på seminariet.
Vi kommer också berätta att det inte räcker gräva i sociala medier för att få veta vad kunder
tycker om olika varumärken. Vi har en färsk undersökning som visar att en majoritet av ett företags kunder INTE säger vad de tycker på Facebook och Twitter.

Osa på denna länk!
Om du inte själv kan komma, sprid gärna denna inbjudan vidare. Varmt välkommen!
Hils Vigs

PS 1: Vision Critical är ett globalt bolag med kontor i nio länder och 650 medarbetare. På kundlistan finns hundratals bolag inom FMCG, finans, media, retail, digitalt, offentlig sektor och telecom. För närvarande är man verksam i 27 språkområden. Vision Critical tillhandahåller en världsledande plattform för community-baserad kunddialog. I korthet handlar det om ett system som gör det enkelt för företag att skapa undersökningspaneler bestående av egna kunder, där man både löpande kan samla in kvalificerad enkätdata och skapa den typ av engagemang som är typisk för communities på internet.

Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på email
Dela på facebook
Vasagatan 15-17

111 20 Stockholm

Kungsportsplatsen 1

411 10 Göteborg

Inizio Sverige AB

2018