I takt med att Inizio fått fler spännande uppdrag och växer knyter vi nu till oss ytterligare analytikerkompetens i form av Viktor Dahlberg och Ahlam Adem.
Viktor kommer i första hand att stärka teamet som arbetar med mediaundersökningar och blir ansvarig för Digital Admap. Viktor har erfarenhet av marknadsanalys från både offentlig och privat sektor. Han står stadigt i undersökningsmetodik och digital media. Utöver det har han har ett brett samhällsintresse och en masterexamen i nationalekonomi.
Ahlams arbetsuppgifter omfattar samhällsundersökningar och insight communities. Hon har arbetat på undersökningsföretag i London och Los Angeles innan hon flyttade hem till Stockholm igen. Ahlam har kombinerat studier om mode med konsumentvetenskap som till slut blev en Master i statistik vid London School och Economics.
— Vi är väldigt glada för att Viktor och Ahlam väljer att börja arbeta hos oss. Båda är grymma analytiker med digital erfarenhet. Det passar som hand i handske när det gäller hur vår verksamhet utvecklas och de behov som finns på marknaden, säger Anders Lithner, vd för Inizio.
Vi säger välkommen, Viktor och välkommen, Ahlam!